
TAXIBOLAG I SORTIMENTET
Cabonlines app samlar bilar från flera av Nordens största taxibolag

AVTALSINNEHÅLL
Hur hjälper avtalet mig?
Cabonlines app samlar bilar från flera av Nordens största taxibolag vilket minimerar väntetiden oavsett var du är och när du vill åka.
1.
2.
Boka dina taxiresor via Cabonline app.
3.
Vanliga frågor och svar
Rabattkoder lägger du till i bokningens sista steg eller i inloggat läge via menyn upp i vänstra hörnet, klicka på ditt namn längst ner, klicka på avtalskort och skriv in din kod. Det går ej att lägga in en ny rabattkod om man redan har en kampanjkod (”ogiltig kod” visas) Kontakta Kundservice 08-744 95 60, knappval 3, för hjälp.
Det är alltid bra att kontakta vår kundtjänst på 08-744 95 60, välj knappval 1 för att komma till beställningscentralen och berätta att du är försenad.
Chauffören ska alltid vänta i 5 minuter efter bokad upphämtningstid. Vid ytterligare försening har föraren rätt att ta ut väntetaxa som debiteras separat i bilen.
En resa går att avboka i appen fram tills dess att du fått en bil tilldelad, men försök alltid ha god framförhållning. För att avboka en resa så går du in på den aktiva bokningen, skrollar ner lite och klickar på “Avboka resa”. När det inte längre går att avboka resan i appen så kommer avbokningsknappen att försvinna. Du bör då kontakta vår kundtjänst för att avboka din resa genom att klicka på knappen “Ring kundtjänst” eller så ringer du 08-744 95 60 och väljer knappval 1 för att komma till beställningscentralen.